DUK
DUK – Dažniausiai užduodami klausimai
Pirkimas ir užsakymai
Q: Kaip pateikti užsakymą ZOYA Fashion internetinėje parduotuvėje?
A: Pasirinkite prekę ir dydį, įdėkite į krepšelį, pereikite į kasą, nurodykite pristatymo duomenis, pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdą bei patvirtinkite užsakymą. Visas pardavimas vyksta tik internetu ir siunčiant – atsiėmimo vietoje neteikiame.
Q: Ar galiu redaguoti arba atšaukti užsakymą po apmokėjimo?
A: Jei užsakymas dar neišsiųstas, parašykite mums kuo greičiau el. paštu info@zoyafashion.lt – pakeisime ar atšauksime, jei įmanoma. Jei siunta jau išsiųsta, galite pasinaudoti 14 dienų grąžinimo teise.
Q: Ar reikia sukurti paskyrą, kad galėčiau pirkti?
A: Paskyra naudinga taškams ir užsakymų istorijai, tačiau pirkimą galite atlikti ir be registracijos (kaip svečias). Lojalumo programos privalumai taikomi prisijungusiems klientams.
Q: Kaip pritaikyti nuolaidos kodą krepšelyje?
A: Nuolaidos kodą įveskite krepšelyje ar atsiskaitymo metu specialiame kupono lauke ir patvirtinkite. Jei kodas galiojantis, nuolaida pritaikoma automatiškai.
Q: Kaip gauti sąskaitą faktūrą su PVM?
A: Užsakymo metu įveskite įmonės rekvizitus arba parašykite mums su užsakymo numeriu – PVM sąskaitą atsiųsime el. paštu.
Pristatymas
Q: Kokie pristatymo būdai galimi Lietuvoje?
A: Kurjeris (DPD, GLS arba DHL) – greičiausias ir patogiausias; el. paštu gausite siuntos sekimo nuorodą. Lietuvos paštas – pigiausias variantas. Nemokamas pristatymas taikomas užsakymams nuo 75 € ir vykdomas per Lietuvos paštą. Prekes siunčiame visoje Lietuvoje, atsiėmimo vietoje neteikiame (pardavimas tik internetu ir siunčiant).
Q: Kiek trunka pristatymas?
A: Kurjeris – apie 1–2 darbo dienas. Lietuvos paštas – apie 2–3 darbo dienas. Galutinė data priklauso nuo pasirengimo išsiųsti ir pasirinkto būdo: Gavimo data = paruošimo siuntimui laikas + pristatymo laikas. Tiksli kaina ir parinktys pateikiamos atsiskaitymo žingsnyje krepšelio santraukoje.
Q: Ar pristatote į paštomatus?
A: Pristatymo puslapyje nurodyti būdai – kurjeris ir Lietuvos paštas. Pristatymas į paštomatus nėra išskirtas kaip atskiras būdas; rekomenduojame standartinį pristatymą kurjeriu arba per Lietuvos paštą.
Q: Nuo kokios sumos taikomas nemokamas pristatymas?
A: Nuo 75 € – nemokamai per Lietuvos paštą.
Q: Ar gausiu siuntos sekimo nuorodą el. paštu?
A: Taip – po išsiuntimo el. paštu atsiunčiama nuoroda, kur galite sekti siuntos kelią.
Grąžinimas ir keitimas
Q: Per kiek dienų galiu grąžinti prekę?
A: Turite teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo, pateikdami rašytinę atsisakymo deklaraciją. Nuo deklaracijos pateikimo turite dar 14 dienų grąžinti prekę.
Q: Kas apmoka grąžinimo siuntimo išlaidas ir kokios sąlygos taikomos?
A: Siuntimo išlaidas apmoka klientas. Grąžinama prekė turi būti nepažeista, pilnos komplektacijos, originalioje pakuotėje ir be naudojimo pėdsakų. Parduotuvė per 3 darbo dienas nuo gavimo patikrina būklę.
Q: Kur siųsti grąžinimą ir kaip teisingai išsiųsti?
A: OMNIVA LT (sorting center) – Packeta International, ZOYA ID: 92084148, Aviacijos g. 6, Karmėlava, LT-54462 Kaunas, Lithuania. Siųskite su pristatymu į rankas (HD) – ne į paštomatą. Jei reikia, galima nurodyti Omniva tel. +370 700 24442.
Q: Per kiek laiko grąžinami pinigai ir kaip jie pervedami?
A: Per 14 dienų nuo prekių patikrinimo. Pervedimui nurodykite savo banko sąskaitą. Kortele atlikti mokėjimai grąžinami į tą pačią kortelę.
Q: Ar galima pasikeisti netinkamą dydį ar modelį?
A: Praktikoje siūlome atlikti grąžinimą pagal taisykles ir pateikti naują užsakymą tinkamam dydžiui/modeliui.
Dydžiai ir pritaikymas
Q: Kaip teisingai išmatuoti vaiką (krūtinė, liemuo, ūgis)?
A: Kiekvieno produkto kortelėje rasite dydžių lentelę su išmatavimais (suknelės ilgis, krūtinės apimtis; asimetriškiems modeliams – ilgis priekyje ir nugaroje). Matuokite arčiau kūno, be papildomų sluoksnių.
Q: Ar suknelės atitinka įprastą dydį?
A: Modelių dydžiai gali skirtis – visada remkitės konkretaus produkto lentele. Jei abejojate tarp dviejų dydžių, saugiau rinktis didesnį.
Q: Ar turite detalias dydžių lenteles prie produktų?
A: Taip, kiekvienoje prekės kortelėje pateikiame matmenis centimetrais. Kai kuriuose produktuose dydžių diapazonai nurodyti pagal amžių/ūgį.
Q: Kaip išsirinkti suknelės ilgį komunijai ar vestuvėms?
A: Pasirinkite pagal šventės pobūdį ir vaiko ūgį. Komunijai dažniau renkamasi klasikinio ilgio baltos ar pastelinės suknelės; visada patikrinkite konkretaus modelio ilgį lentelėje.
Q: Ar galima reguliuoti dirželius, juosmenį ar pasijonį?
A: Reguliavimo galimybės priklauso nuo modelio (pvz., raišteliai, elastiniai elementai). Informaciją rasite konkrečios suknelės aprašyme.
Medžiagos ir priežiūra
Q: Iš kokių medžiagų siuvamos suknelės (pvz., medvilnė, tiulis, nėriniai)?
A: Dažniausiai naudojame tiulį ir nėrinius su minkštu medvilniniu pamušalu; kolekcijose taip pat rasite lininių modelių. Tiksli sudėtis pateikiama kiekviename produkto aprašyme.
Q: Kaip prižiūrėti tiulines ir šventines sukneles?
A: Rekomenduojama švelni priežiūra: vadovaukitės etiketėmis, rinkitės delikačias programas/skalbkite rankomis, nedžiovinkite džiovyklėje ir venkite stipraus gręžimo; formą koreguokite džiovinant ant pakabos arba lygiai padėjus.
Q: Ar audiniai turi sertifikatus (pvz., OEKO-TEX)?
A: Jei produktui taikomi sertifikatai, ši informacija pateikiama jo aprašyme. Bendros sertifikavimo nuostatos gali skirtis pagal modelį.
Q: Ar boleriai ir paltukai tinkami šaltesniam orui?
A: Taip, dalis viršutinių drabužių skirti vėsesniam orui – rinkitės storesnio audinio ar pamušuotus modelius; smulkesnės savybės nurodytos kortelėje.
Q: Ar avalynė ir aksesuarai turi neslystančius padus bei saugius užsegimus?
A: Aksesuarų asortimente yra pėdkelnės, galvos aksesuarai ir kt. Jei prekėms taikomos specifinės saugumo savybės, jos nurodomos aprašyme.
Apmokėjimas ir sąskaitos
Q: Kokius mokėjimo būdus priimate?
A: Banko pervedimas (rekvizitus gausite el. paštu po užsakymo patvirtinimo) ir elektroniniai atsiskaitymai per PayU, PayPal ir Braintree (įskaitant mokėjimo korteles). Visi mokėjimai atliekami saugiu SSL ryšiu.
Q: Ar galima atsiskaityti kurjeriui (COD)?
A: Mokėjimų puslapyje nurodyti būdai – banko pervedimas ir elektroniniai mokėjimai (PayU/PayPal/Braintree, kortelės). Atsiskaitymas grynaisiais kurjeriui nėra išskirtas kaip galimas būdas.
Q: Kaip gauti PVM sąskaitą faktūrą įmonėms ir įstaigoms?
A: Užsakymo metu įveskite rekvizitus arba atsiųskite juos el. paštu kartu su užsakymo numeriu – išrašysime ir atsiųsime sąskaitą el. paštu.
Q: Kodėl mokėjimas galėjo būti atmestas ir ką daryti toliau?
A: Dažniausios priežastys – netikslūs kortelės ar prisijungimo duomenys, nepakankamas limitas, banko patvirtinimo trūkumas. Pabandykite dar kartą, pasirinkite kitą būdą arba susisiekite su mumis.
Nuolaidos ir lojalumo programa
Q: Kaip prisijungti prie lojalumo programos ir kaip ji veikia?
A: Užsiregistruokite paskyrą – už pirkinius kaupsite taškus, o pasiekus nustatytus slenksčius, nuolaida automatiškai pritaikoma krepšelyje.
Q: Kiek taškų gaunu ir kokie nuolaidų slenksčiai?
A: Taškų skaičiavimas ir slenksčiai nurodyti programos puslapyje (pvz., 5% nuolaida nuo 100 taškų, 10% nuo 1000 taškų). Tikslūs dydžiai gali būti atnaujinami.
Q: Ar gausiu papildomų taškų už atsiliepimą ar naujienlaiškio prenumeratą?
A: Papildomi taškai gali būti skiriami už tam tikras veiklas (pvz., prenumeratą ar atsiliepimą), jei tai numatyta programos taisyklėse.
Q: Ar nuolaidos kodai taikomi išpardavimo prekėms ir ar juos galima derinti?
A: Nuolaidų kodų taikymas išpardavimo prekėms bei derinimo taisyklės priklauso nuo akcijos sąlygų; jos nurodomos kampanijos metu.
Produktai ir prieinamumas
Q: Ar produktai yra sandėlyje ir kada planuojami papildymai?
A: Prekės prieinamumas rodomas produkto puslapyje. Jei modelis išparduotas, parašykite mums – informuosime apie planuojamus papildymus, jei tokie numatyti.
Q: Ar galima rezervuoti prekę arba gauti pranešimą, kai ji grįš į prekybą?
A: Jei rezervacijos funkcija konkrečiam modeliui nenumatyta, susisiekite el. paštu – pasiūlysime alternatyvas arba informuosime apie grįžimą.
Q: Ar siūlote dovanų pakuotę ar dovanų kuponus?
A: Informacija apie dovanų kuponus/pakavimą šiuo metu svetainėje nepateikta. Parašykite mums – padėsime paruošti dovanai.
Q: Ar turite derančių aksesuarų (bolero, pėdkelnės, juostelės) konkrečiai suknelei?
A: Taip, aksesuarus rasite atskirose kategorijose (pvz., pėdkelnės, galvos aksesuarai). Derinius rekomenduojame rinktis pagal produkto nuotraukas ir aprašą.
Užsakymai švietimo įstaigoms ir mantijos
Q: Ar siūlote absolventų mantijas darželiams, mokykloms ir universitetams?
A: Turime specialų pasiūlymą švietimo įstaigoms (suknelės pasirodymams ir šventėms). Dėl togų ir absolventų aksesuarų – parašykite mums, pateiksime individualų pasiūlymą.
Q: Kaip pateikti grupinę užklausą ir gauti individualų pasiūlymą?
A: Siųskite el. laišką su kiekiu, dydžiais, data ir pristatymo vieta – parengsime komercinį pasiūlymą ir terminus.
Q: Ar taikote nuolaidas dideliems kiekiams ir kaip jos skaičiuojamos?
A: Taip, nuolaidos grupiniams užsakymams derinamos individualiai pagal kiekį, modelius ir terminus.
Q: Ar galima pritaikyti spalvas, dydžius ar simboliką pagal įstaigos poreikius?
A: Galimos spalvų ir dydžių parinktys bei aksesuarų deriniai; specialius poreikius aptarsime individualiai prieš gamybą/pirkimą.
Q: Kiek laiko trunka gamyba ir pristatymas grupiniams užsakymams?
A: Terminas priklauso nuo kiekio, modelių ir sezoniškumo. Paprastai pasiūlymą su terminais pateikiame po poreikio detalizavimo el. paštu.
Kontaktai, privatumas ir saugumas
Q: Kaip susisiekti su ZOYA Fashion?
A: El. paštas: info@zoyafashion.lt. Pašto adresas siuntoms: R. Kalantos g. 59, 52304 Kaunas, Lietuva (Lithuanian National Post, ZOYA ID: 92084148). Būstinė: Gołębia 9B, 83-050 Bąkowo, Lenkija. Atsiėmimo vietoje neteikiame – pardavimas tik internetu ir siunčiant.
Q: Kokiu laiku atsakote į klientų užklausas?
A: Atsakome darbo dienomis. Jei klausimas skubus arba susijęs su vykstančiu užsakymu, laiško temoje nurodykite užsakymo numerį – tai paspartins aptarnavimą.
Q: Kaip pateikti skundą (reklamaciją)?
A: Skundus teikite el. paštu info@zoyafashion.lt. Skunde nurodykite: vardą, pavardę, el. paštą, pirkimo įrodymą (kvitas / PVM sąskaita), sutarties sudarymo datą, skundo dalyką ir jūsų prašymą, taip pat aplinkybių aprašymą. Jei prekė neatitinka sutarties, grąžinkite ją su trūkumų aprašymu pagal instrukcijas – skundus nagrinėjame nedelsiant.
Q: Kaip tvarkomi mano asmens duomenys ir slapukai?
A: Duomenis tvarkome pagal Privatumo politiką; slapukus naudojame svetainės veikimui ir pasiūlymo pritaikymui. Savo sutikimus galite valdyti nustatymuose.
Q: Ar galiu ištrinti paskyrą ir kokie duomenys yra saugomi?
A: Taip, galite pateikti prašymą dėl paskyros ištrynimo/el. duomenų pašalinimo. Saugojami tik įsipareigojimams vykdyti būtini duomenys, laikantis teisės aktų.
ZOYA Fashion - proginės suknelės mergaitėms, puosnios sukneles mergaitems, princesiu sukneles mergaitems, komunijos suknelės, sukneles krikstynoms.